Stránky venované Ceylan a Silverovi


Nemožné skutočnosťou - okúpaná Ceylan!

05/02/2010 23:45

 Vec, ktorú som považovala za nemožnú sa práve podaria môjmu drahému. Áno, správne, Ceylan je okúpaná. A tu sú slová priameho aktéra:

"...kedze po desiatej je u nas tepla voda luxus, ktory vam mozu hocikedy priskripnut kohutikom, tak sme sa s drahou rychlo chceli osprchovat. ja som bol druhy v poradi a s Kikou sme si robili prdel, ze sa budem sprchovat s Ceylan, lebo ta mi vliezla do vane... a to urobila chybu(: zatvoril som dvere a pustil prchu. mala zostala tisko sediet pri dverach a upenlivo hladila na klucku... hehe... tak som na nu zacal frkat uz vodu po troske a ona sa snazila schovat. a potom sa ta truba snazila schovat v umyvadle... tak som ju zacal oblievat vodou z dlane... a ked na mna chuda kukala ako pero z gauca, tak mi napadlo vytiahnut na nu zbran najtazsieho kalibra, sampon(: tak som ju nasamponoval a ona stale iba kukala ako zaba z prachu(: potom dosiel prvy pokus o utek, ale ten zostal skutocne iba pokusom a obet bola vratena do umyvadla, kde pokracovali jatky a to uz som mal v ruke pohar s teplou vodou(: tak som ich par vylial nasmu dietatu na kozusok a bolo vymalovane(: jedine co nechcela dat bol chvost, tak som jej ho tahal spod zadku(((:

...no az potom mi doslo, ze som mohol skoncit s celkom peknymi zraneniami, pretoze som sa na nu vrhol iba v boxerkach(((:"

 

 

Nuž, čo dodať. Tuším ich budem do kúpeľne zatvárať spolu častejšie:) 

foto: https://picasaweb.google.com/mr.tallarica/OkupanaCeylan#

—————

Back



galthea@gmail.com