Stránky venované Ceylan a Silverovi


Prvé kúpanie

09/12/2009 15:03

 aj labku mám mokrú?Práve sme skončili prvý pokus o kúpanie. 

Ceylan to zvládla znovu ako pohoďáčka - keď bola napustená vaňa, pripochodovala do kúpeľne a na moje prekvapenie sa rozhodla "uloviť" hadicu od práčky ktorú som (našťastie) zabudla vybrať z vane von. 

Takže všetko šlo dobre, dokonca si nechala oliať chrbátik a ja som sa už tešila že nebodaj sa dopracujeme až k šampónu, ale tu prišiel zádrheľ v podobe Silvera. Keďže on prosto musí vedieť, čo sa kde deje, vymňaukával za dverami dovtedy, kým som ho nepustila dnu. CHYBA! (Ponaučenie: keď kúpete jednu mačku, akákoľvek iná mačka je v kúpeľni, alebo zvukovom dosahu od kúpeľne prebytočná, ak nie priam nežiadúca!) Silver síce tiež vpochodoval dnu a vyskočil na vaňu, keď ale zbadal vo vani vodu (a Ceylan), ozvalo sa hysterické "miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuUUU!!!", čierna zježená guľa miesto toho aby zoskočila dole a fujazdila preč skočila na druhú stranu vane. Keďže je plocha kde sú šampóny a podobné ohraničená na jednej strane vodou a na druhej stenou príliš malá na udržanie jedného (v súčastnosti pomerne zavalitého) kocúra príliš malá, letele všetky misky, tégliky a šampóny do vane. To už samozrejme chytila paniku aj Ceylan a fujazdila za Silverom preč. hadica! do útoku!

Výsledok? Jedna mokrá mačka, jedna hysterická mačka (kompletne suchá), kompletne mokrá kúpeľňa a majiteľka - taktiež kompletne mokrá. 

Keď to takto počítam, suchý zostal akurát Silver - ktorý, povedzme si otvorene - v tej kúpeľni nemal čo robiť. (Že ja som mu otvorila!)

 

Myslím, že idem kúpiť ten suchý šampón...

—————

Back



galthea@gmail.com